luni, 10 septembrie 2012

Scapa de complexe!

Multi dintre prietenii mei inca se mai simt complexati din cauza felului in care arata.Nu ma surprinde deoarece acum 5 ani eram si eu in aceeasi situatie.Cum e posibil?De cand eram mic se faceau glume pe seama mea din cauza ca eram foarte slab si primeam tot felul de porecle.Odata cu trecerea anilor aceste glume au devenit tot mai "apasatoare" pentru mine pentru ca am ajuns la liceu si inca eram timid cu fetele din simplul fapt ca nu aveam incredere in mine...De ce nu aveam incredere in mine?
Din simplul fapt ca eram mai tot timpul complexat si stanjenit de felul in care aratam.Colegii faceau tot timpul glume pe seama mea iar eu eram neputincios .Iar atunci cand ieseam cu prietenii in oras toti aveau prietene numai eu nu aveam pentru ca ma simteam mereu inferior .Ei bine fetele in ziua de azi cauta baieti siguri pe ei ,impunatori ,care sa le faca sa se simta bine si in siguranta.Ele cauta un baiat care sa arate bine si care sa impuna respect.Tot acest "chin" a luat sfarsit intro zi cand am intrat din intamplare pe un site despre dezvoltarea masei musculare intrun timp foarte scurt.Am invatat de acolo cheia succesului in problema mea.Sit-ul mia oferit programele de antrenament personalizate la cererea mea(contracost) pe care leam aplicat cu sfintenie.Dupa 3 saptamani ,spre surprinderea mea , am vazut primele rezultate.Eram afara cu un prieten pe care nu-l vazuseam de doua luni,si mia zis ca arat diferit.Eu am crezut ca facea din nou glume pe seama mea si lam ignorat.Cand am ajuns acasa nu m-am putut abtine si mam dezbracat in fata oglinzii pentru a vedea daca chiar se vede vreun rezultat.Bratele mi s-au conturat in asa fel incat, in sfarsit se vedea diferenta dintre biceps de antebrat,iar deltoidul spre surprinderea mea devenise mai voluminos.Nu iti pot explica cum ma simteam in acel moment .Eram atat de entuziasmat incat numai aveam rabdare.Vroiam sa treaca timpul mai repede pentru a trece la antrenament mai repede.A fost pentru prima oara in viata mea cand am simtit ca SE POATE!!!Inainte de a aplica acest antrenament eram complet descurajat .Credeam ca voi fi toata viata luat in ras pentru felul in care aratam.Din acea zi chinul a luat sfarsit.Am inceput sa amplific antrenamentele marindu-mi masa musculara cum nici n-as fi sperat vreodata.Incetul cu incetul dupa cateva luni aratam de nerecunoscut,increderea mea in sine marindu-se si ea pe zi ce trece.
Am inceput sa fac eu glume pe seama celor ce radeau de mine din diverse motive.Devenisem mai stapan pe situatie ,mai impunator.Intr-o zi o fata din clasa alaturata a intrat in discutie cu mine dandumi de inteles ca ma place foarte mult.Tot mai multe fete se aratau atrase de mine iar asta mi-a marit si mai mult increderea.Toate problemele mele disparu-se insa cu toate astea nu am renuntat la antrenamente .Am continuat sa le amplific scotand rezultate tot mai bune.Cand am intrat la facultate pot spune ca aratam perfect.Antrenamentele devenise pentru mine un stil de viata astfel incat am ajuns sa am un corp "model".Viata mea era scimbata radical.Acum am 23 de ani si inca ma mai antrenez pentru conditia mea fizica.Ca un fel de multumire pentru scimbarea ce s-a produs in viata mea,acum ii ajut eu pe cei care au  nevoie de ajutor.DA!Te voi ajuta sa-ti nobilezi corpul asa cum doar ai visat.Te voi indruma pas cu pas in drumul tau catre succes.Iti voi da programele de antrenament de care ai nevoie .TOTUL ESTE GRATUIT.Eu voi fi antrenorul tau, te voi invata cum sa iti maresti masa musculara intr-un timp foarte scurt.Tot ce trebuie sa faci este sa introduci e-mailul tau in rubrica de inscriere(din dreapta) iar eu voi incepe sa iti personalizez antrenamentele de care ai tu nevoie pentru a da rezultate intr-un timp foarte scurt.Succesul te asteapta ,nu ezita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu